Protejarea pomilor fructiferi impotriva rozatoarelor in sezonul rece


Nu intodeauna dispunem de garduri de protectie la culturile nou infiintate sau poate nu intentionam sa avem un astfel de gard deloc.

Sunt fermieri care opteaza pentru garduri vii precum cel din gladita…insa un an doi sau cat este nevoie…intr-un fel sau altul pomi trebuie protejati in perioada sezonului rece si aici ma refer in special la iepuri.

Unu, doi iepurasi pot face mari mari probleme in cateva zile daca au aceasta oportunitate.

Personal am ales o metoda simpla (nu pot sa zic ca si ieftina), invelirea individuala cu folie de poliester.

image

Ce alta metoda folositi ? 🙂

9 responses to “Protejarea pomilor fructiferi impotriva rozatoarelor in sezonul rece

  1. am procedat si eu la fel si este buna

  2. Si eu am folosit o metoda asemanatoare!Ii imbrac cu ceva folie mai groasa dar nu pana sus,doar pana la 80 cm.Vecinul nu a procedat la fel si acuma sunt toti rosi de iepurasii din zona!

  3. Eu am folosit peturi de plastic de 2l, taiat fundul si putin din gat (cat sa incapa puietul) sau daca are deja ramuri, taiat pe lungime.

  4. Pingback: Protejarea arborilor/pomilor (puieților) de rozatoare in sezonul rece | Ruben Budău - Blog

  5. cine ma poate indruma de unde sa iau folia. Am plantatrie de cires de 2 ani si a dat tapii de cu coarnele toti ii distruge, sau poate stiti o alta varianta de protectie. Asta se intampla acum, nu iarna !

Lasă un răspuns

