Hoție ziua-n amiaza mare


Mare atenție la bunurile pe care le lăsați în autoturisme, hoți nu au timp liber niciodată.
Am pățit-o eu recent pe una din străzile Oradiei, ziua-n amiaza mare(intervalul orar 13:00 – 14:00), când mi s-a spart autoturismul și….mi s-a furat ceea ce părea foarte tentant înăuntru.
Spre deliciul hoțului(lor) acasă a avut surpriza să găsească o Biblie, sper din tot sufletul să o deschidă și să o citească :).
Scriu acest articol deoarece mi-am învățat lecția pe propria piele și doresc din tot sufletul ca cei care citesc aceste rânduri să nu ajungă în astfel de situații.

Să auzim numai de bine 🙂 !

5 responses to “Hoție ziua-n amiaza mare

  1. MULTUMIM!dar din pacate stim de mult de astfel de lucruri care se intampla la noi!!!

Lasă un răspuns

