Salcam – anul 2


Fotografiile de mai jos prezinta evolutia salcamului(care de data aceasta prezinta scop ornamantal) in anul doi de viata.
Puieti sunt furnizati de catre_II_🙂

Multumiri dlui. Lupsa din Bacau pentru fotografii.

8 responses to “Salcam – anul 2

  1. Cel mai frumos „gard” verde. La ce distanta sunt pusi salcamii intre ei?

  2. Salutari din Prahova si felicitari!

    Ruben, te rog sa imi spui daca pot sa folosesc salcamul pentru gard viu? Rezista la taieri succesive de mentinere la o inaltime de 2 m?

    Cu bine,
    Anca

    • Multumiri Anca,

      imi place foarte mult salcamul si are multe benefici dar …pentru gard viu nu cred ca este o idee foarte buna.

      Specii pe care le recomand pentru o astfel de lucrare sunt :
      gladita (care este ruda apropiata a salcamului);
      ulmul de turkestan;
      carpenul

      daca mai ai nevoie de alte informatii sau puieti din aceaste specii….sunt aici 🙂

      numai bine

  3. Domnule Ruben daca doresc s-a infiintez o plantatie de salcim pe un teren arabil trebuie depusa cerere in acest sens?

    • din cate stiu eu nu, dar…trebuie sa intrebi la primarie sa vezi ce reguli au cei de acolo,

      in mod normal,….pe terenul meu fac ce vreau eu, ca de aia e terenul meu 🙂

  4. Buna seara,
    salcamii care i-am plantat anul trecut au chiar si peste 2m. Pot taia din inaltime?

Lasă un răspuns

