Viata fata telefonul mobil


Asa este, …:) de cateva zile bune sunt fara telefonul mobil,…nu am crezut ca e atat de groznic fara el :((. Noroc cu internetul ca altfel…..e greu de tot frate.

2 responses to “Viata fata telefonul mobil

  1. eu plecasem la odihna in Tunisia – si nu mi-am luat nici telefon nici ceas

    A fost o vacanta fantastica departe de civilizatie / IT . Ma trezeam cind soarele imi batea deasupra usii 🙂

    Insa la general vorbind e practic imposibil sa renunti la telefon mobil .

    Eu am renuntat la majoritatea retelilor de socializare – care imi mincau timpul 🙂

  2. Io n-am avut tel. mobil niciodata. Asa ca nici nu-mi pot inchipui cum ar fi sa am asa-ceva ! Cred ca as inebuni :D…

Lasă un răspuns

