Seminte de gladita (Gleditsia triacanthos)



Pentru protejarea proprietăţilor, a terenurilor, a pajiştilor sau a altor obiective GALĂDIŢA realizează cu succes protecţia de care aveţi nevoie.
O perdea (un gard)de GLĂDIŢĂ se poate realiza în doua moduri şi anume:
1. prin plantarea puieţilor de GLĂDIŢĂ direct în locul pregătit în perioada repausului vegetativ
2. prin semănarea directă a seminţelor de GLĂDIŢĂ în benzi pregătite

- puterea de germinare este de 80-85 %
- 1 kg seminte (5500 – 6600 bucati)
- norma de semanare este de 15 garame/metru liniar,
- revine 1kg samanta pentru 67 metri liniari

Preţ vechi 45 lei/kg
.
Preț nou 38 lei/kg Comenzi la telefon:0769 538 549
sau
ruben_budau@yahoo.com

Exemplu practic de gard viu din gladita (iesire Timisoara spre Arad):

96 responses to “Seminte de gladita (Gleditsia triacanthos)

  1. Marin Valentin

    Salut, as dori 2 kg.de seminte gladita.Adresa mea este:Bcuresti,bdul.Schitul Magureanu,nr….,ap….,sect.1.Tel:07644……

  2. Salut!
    Doresc sa imprejmuiesc o proprietate locuita, in jud. giurgiu. As dori sa stiu daca gainile vecinilor care mai sar peste gardul actual de plasa sunt o problema pentru aceste seminte – lastarele lor. Adica, cum as putea proceda sa nu imi manance semintele sau proaspatele lastare care vor iesi. Spatiul de delimitat este de 80 ml, insa as vrea sa fie dese. multumesc.

  3. Salut. Am mai lasat un mesaj dar s-a sters cred. As dori si eu 2 kg de seminte pentru a imprejmui o proprietate in jud. giurgiu. problema mea este ce fac cu pasarile vecinilor care obisnuiesc sa sara gardurile, imi vor ataca semintele – puietii? Ce sfat imi poti da? multumesc fain. iulian.

  4. Buna seara,vreau sa comand 6 kg de seminte de gladita pe adresa comuna Borlesti,jud Neamt pe numele Filip Ioan ,tel 02332…… sau 0765…… .Va multumesc si astept comanda!

    • Buna Ioan,

      s-a receptionat comanda, in cel mai scurt timp, coletul va fi expediat impreuna cu instructiunile de pregerminare a semintelor.

      spor la munca :)

  5. Taxele de transport la cat se ridica pt un Kg de seminte ? Multumesc

  6. Stimate domn Ruben, am vrut doar sa va anunt ca semintele dumneavoastra au germinat aproape toate, iar plantele au acum aproximativ 3-5 cm. Sunt foarte incantat de rezultat, si abia astept.. gardul :)
    Doar o intrebare mai am: cat de des trebuiesc udate in perioada asta?
    Multumesc anticipat pentru timpul acordat !

    • multumesc pentru incredere si raspuns :),

      daca este nevoie de 2-3 ori pe saptamana, daca in schimb sunt temperaturi normale pentru aceasta perioada este ok si o singura data pe saptamana,

      daca imi trimiti si fotografii as fi tare incantat sa aratam si celorlalti prieteni din experienta ta :)

      spor la munca

  7. Am un teren in apropiere de Navodari. Pot sa ingradesc cu gladita? Ce sanse de succes am daca insamantez in jur de 15 sept? Multumesc

  8. Salut Ruben,
    Intentionez sa plantez un gard viu de gladita. Chiar ma gandesc sa pun vreo doua randuri de gladita pentru ca gardul sa fie impenetrabil. Stii cumva ce spune legea? Imi trebuie autorizatie? Cat sa las intre randul de gladita si marginea terenului? Nu stiu daca legea prevede ceva, dar presupun ca ar deranja vecinul daca as planta randul de gladita chiar pe hotar. Vecinul pune porumbi si grau pe terenul lui.
    Multumesc anticipat.

    • Cataline, nu stiu ca sa zic referitor la lege in cazul acesta, bine ar fi sa intrebi la primarie iniante sau sa stabilesti cu vecinul in scris o invoiala :)

  9. Salutare.
    As dori si eu vro 3 Kg daca mai ai.
    Adresa : Com. Limanu. Jud. Constanta. Str. Mircea Eliade. Nr. 1.

  10. daca as planta un gard in primavara anului urmator, cam cat ar creste intr-un an?cati centimetri?

  11. cum se pregatesc semintele de gladita inainte de semanare?
    ce trebuie sa fac ca sa incolteasca toate?
    am inteles ca daca le seman pur si simplu nu ies . asa este?

  12. când pot cultiva seminte de glădiță?, de unde le pot achiziționa ? ,cât este kg?, câte îmi sunt necesare pentru un gard de 270 metri lungime?.Vă mulțumesc.

  13. Buna Ruben
    Voi avea nevoie in primavara de 3 kg seminte de gladita.
    Multumesc anticipat
    Nr de tel 0749037574

  14. pentru primavara anului 2014 veti avea seminte?

  15. Din pozele de mai sus, observ ca gladita a crescut foarte inalta. Pe net am vazut niste imagini cu garduri din gladita avand o inaltime limitata.
    Este acelasi tip de gladita sau alt soi? Eu vreau sa limitez gardul la vreo 2 m.

    • Catalin, gladita preteaza tunsul ca si gardurile vii cel mai probabil ai vazut fotografii in care gladita este condusa ca si gard viu tuns, deci poate sa ia mai multe forme :)

  16. Salut Ruben,
    as avea nevoie de 5 kg de seminte (ti-am trimis si un mail) spune-mi daca imi poti trimite.

  17. as dori sa stiu daca aveti seminte de gladita si cum pot comanda

  18. Salut Ruben,
    am nevoie de 2 kg de seminte (ti-am trimis si un mail) spune-mi daca imi poti trimite.

Lasă un răspuns

