Consultanţă Fonduri Europene – Măsura 112


În urmă cu mai bine de 1 an de zile mi-am dat seama că sunt eligibil pentru un eventual proiect european (Măsura 112), şi pot să spun cu certitudine că de atunci a început o muncă colosală, însă nu imposibilă :).
În acest timp, m-am informat, am vorbit cu fel şi del de „consultanţi”(particulari, camere agricole etc.) de la care am auzit o mulţime de variante, am întalnit şi consultanţi care azi îmi spuneau una, iar mâine alta :)), am citit comentarii, am ascultat experienţe de la unii şi de la alţi, am întâlnit firme care îţi promit că fac proiectul, iar pe urmă te lasă când ţi-e lumea mai dragă, am citit ghiduri care se modifica periodic, cred ca sunt pe anotimpuri si ele :)),ba chiar am creat şi un FORUM insa zilele acestea un mare domn in ale plantelor horticole (catina, pomi fructiferi etc) mi-a facut o recomandare: „Vezi ca este în Arad un birou, pentru consultanţa, sunt brici cei de acolo”, in sinea mea….am zis daca tot am fost la multi…hai sa incerc si aici (apropo intre timp am acumulat experienta la greu, maine poimâine devin eu mare consultant :)),).

Bun, si ma intalnesc cu şeriful(consultantul) din Arad, dupa 3 -5 telefoane si cateva ore de asteptare, ca omul e prins si plecat cu trburi europene, pana sa ne intalnim (pregatesc actele necesare pe care le port cu mine sa vedem daca sunt eligibil),
….măi fraţilor, în 20 de minute am aflat răspunsurile care mă frământă de mai bine de 1 an de zile, la care nici cei de la Bucureşti nu mi-au raspuns atat de clar şi sigur.

Concluzie : Exista până la urmă consultanţi care mănâncă pe pâine accesarea fondurilor europene.

Pentru cei interesaţi de acest birou de consultanţă, valabil doar pentru judetele: Arad, Bihor si Timis, mi-ar face placere să il pot recomanda :).

Multa bafta!!!

ruben_budau@yahoo.com
0756 300 797

39 responses to “Consultanţă Fonduri Europene – Măsura 112

  1. Bună ! Dețin un teren de 7ha în zona de deal în Jud Arad și as vrea sa înființez o plantație de nuc prin fondurile europene, poți sa îmi dai o adresa de contact a unui consultant bun ?

Lasă un răspuns

