Puieţi mei de SALCÂM


De ani de zile îmi doresc să am propria pepinieră de salcâm, si se pare că e bine să ai vise care se vor îndeplini :), şi revin iar la mottoul meu preferat : „Ai grijă ce îţi doreşti că s-ar putea să se-mplinească”.

OFERTA LUI RUBEN DE SALCÂM PENTRU ANUL 2012 >>>AICI<<<


Pentru cei interesaţi de puieţi şi cultura salcâmului:
0756 300 797
0769 538549
ruben_budau@yahoo.com

15 responses to “Puieţi mei de SALCÂM

  1. buna seara.
    felicitari pentru articolele postate.
    am lasat un mesaj cu o intrebare pe contul tau de facebook, dar am sa o repet si aici. imi poti spune te rog cand se culeg pastaile cu seminte de salcam? cu urari de bine, corneliu furman, siret, suceava

  2. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  3. Salut ma numesc Florin. Doresc sa imi plantez un rand de salcami imprejurul curtii si sa le fac sistem de irigat prin picurare (e buna ideea ?) oare in cati ani s-ar face buni pt a ii folosi ca tumurlugi la o casa din paianta? Nu radeti de planul meu ca daca stam sa ne gandim ce vremuri financiare traim sa muncim zeci de ani sa achitam o casa din nus ce materiale de constructii si cat le unflam buzunarele altora si mai pune si tva un sfert.
    Socotersc ca batranii nostri nu erau atat de dusi in lume ca noi dar erau mai destepti( stiau sa “traiasca” cu mai putini bani ca noi si nici sa fie sclavii unu astfel de sistem).

  4. cristian negrila

    daca tot vrei ceva inedit cu triitere la ..batrini, economie si eficienta vezi case traditionale in Siberia din nuiele si pamint batut..se fac si la noi undeva in Oltenia, parca la Cimpul Mare – Gorj…extrem de eficiente termic, stabile la cutremur, etc..etc..o conditie de baza ar fii sa nu o faci in zone joase sau mlastinoase..timpi de realizare 1-2 ani de la plantarea puietilor…SUCCES.. pentru lamuriri – arhitect Cristian Negrila

  5. cristian negrila

    daca tot vrei ceva inedit cu trimitere la ..batrini, economie si eficienta – vezi case traditionale in Siberia sau nordul Ucrainiei, realizate din nuiele si pamint batut..se fac si la noi undeva in Oltenia, parca la Cimpul Mare – Gorj…extrem de eficiente termic, stabile la cutremur, etc..etc..o conditie de baza ar fii sa nu o faci in zone joase sau mlastinoase..timpi de realizare 1-2 ani de la plantarea puietilor…SUCCES.. pentru lamuriri – arhitect Cristian Negrila

  6. acuma in luma mai pot planta un puiet de salcam? Sunt de la Iasi si vreau sa plantez in gradina la bloc. doar ca ma uit ca in in ultimele zile a fost foarte cald. multumesc

  7. VREAU SA PUN SALCAMI IN CURTE DAR IN GHIVECI CA NU AM DECAT BETON

Lasă un răspuns

