Salcâmul în diferite stadii de dezvoltare


Şi pentru că pe zi ce trece oameni sunt din ce în ce mai interesaţi de cultura salcâmului din diverse motive precum:
– deţin terenuri agricole slab productive;
– deţin terenuri lasate in paragină (pârloagă);
– apicultori care vor un viitor mai bun pentru albinile lor;
– forestieri, care vor masă lemnoasă cu o valoare calorica ridicată într-un timp scurt,
– sau pur şi simplu unii vor să aibă pădurea lor

în acest articol lăsând politica la o parte vreau doar să prezint pădurea de salcâm în diferite etape ale vieţi:

Salcâm la varsta de 2 ani.

Salcâm la varsta de 2,5 ani.

Salcâm la varsta de 6 ani.

Salcâm la varsta de 6 ani.

Salcâm la varsta de 7 ani. Margine de masiv.

Salcâm la varsta de 7 ani. Margine de masiv.

Salcâm la varsta de 7 ani.

….aşadar după părerea mea salcâmul va revoluţiona starea terenurilor din România,:) atât pentru biomasă lemnoasă, lemn de construcţii, sau cea mai importantă specie forestieră meliferă, …
Pentru cei interesaţi de mai multe detalii referitoare la cultura salcâmului aştept cu nerăbdare să povestim :).

5 responses to “Salcâmul în diferite stadii de dezvoltare

  1. Foarte bune articolele despre salcam.Personal ma pasioneaza salcamul ca specie,ca lemn ca tot ce poate oferi el.Multumesc si astept imformatii noi!Poate despre unde am purea sa cumparam puieti si pretul lor.

  2. Am infiintat si eu o mica plantatie de salcam, vecinul meu a executat o taiere a puietului plantat in ianuarie 2014 iar acum a dat nou lastar. Eu insa nu am taiat de la nivelul solului ci am lasat puietul asa iar acum are cate 4-5 ramurele. Ce sfat imi dati \, am procedat corect?

Lasă un răspuns

