„My Work and Travel Journal 2011”


nr.1 Roxana
Studentă la Facultatea de Geografia Turismului (Universitatea din Oradea)

Hei there:p
Experienta mea americana….cum sa incep….amalgan de sentimente contradictorii ce ma lovesc zilnic….disperare…panica…liniste…distractie..tristete..dor…prietenie…cunostinte noi si multe alte lucruri….dar incepe sa fie din ce in ce mai bine…

Primele saptamani au fost dominate de dor si disperare…senzatia ca nu ma pot acomoda… impresia ca am ajuns intr-un loc unde nu o sa ma pot integra …ma intrebam de ce am ales sa vin..de ce am lasat „acasa” unde totul era bine pentrua ma chinui aici… cel mai greu mi-a fost sa ma acomodez cu mancarea care e oribila…si, si daca vrem sa ne gatim ..ba’ e prea scump ba nu gasim ce ne dorim…

Trecand peste acestea…acomodandu-ma cat de cat cu mancarea, cu ideea ca acasa e acasa aici e provizoriu…cu ideea ca va fi in curand mai bine am inceput sa cunosc oameni noi.. sa las la o parte lcururile mai putin frumoase si sa ma multumesc si sa apreciez ce am gasit…
lucru’..e greu…e obositor si cu un singur job nu poti face mare lucru dar incarcat cu multa multa rabdarea si puterea de a trece peste refuzuri iti gasesti si al doilea job unde tragi de tine sa rezisti cu putine ore de somn pt a face banii necesari…

In primul job sunt housekeeper iar al doilea(nu l-am inceput dar voi fi server…deci va fi bine:D..castig reltiv bine…in jur de 300 de dolari de la primul job pe saptamana iar de la aldoilea va iesi in jur de 200-250…si at chair va fi bine…
Lasand la o parte jobul..acomodarea si restul si trecand la parti mai pe gustul emu…capitolul fun…e oeky:d…cel mai mult ma bucur de oamenii de care am dat…ideea de nou si encunsocut..grijile pe care el avem toti si dorul de casa te face dornic de comunciare si e interesant sa vezi cum toti trecem prin aceleasi lucruri….ma surprinde inca faptul ca peste tot aud romana…si e tare sa te intelegi la atatea mii de km cu romani pe strada…sau sa icnepi cu stanagcie o discutie in engleza ca dupaia sa-ti dai seama ca o poti afce si in romana:D…

..de americani ce sa zic inafara de faptul ca marea majoritate mis e pare ca au nevoie de mai multa cultura generala mi se par falsi in amre parte…dar asa sunt ei…a ajuns sa am disperezambetul neincetat si faptul ca toti te saluta si vorbesc cu tine…dar ii intleeg si le respect mentalitatea….
Distractie e peste tot..bere vin..nopti nedormite….plaja ocean…si in curand excursii…e partea frumaosa a acestei experiente…

legat de cum am ajuns in state….a fost ciudat…deoarece era sa pierdem avionul in londa avand doar juamtate de ora sa prindem legatura..dar a fost pe de-oparte amuzant pe alta parte stresant dar important a fost ca s-a terminat cu bien si am ajusn intregi in USA…

Daca cineva ma intreba acum 2 saptamani daca mai revin as fi raspuns clar NU….dar DAR…lucrurile incep sa se schibme si incepe sa-mi placa si voi zice sa ma intrebe in octombrie….pana atunci sper ca voi fi dornica sa revin….o sa mai scriu peste vreo luna sa vedem cat mi s-a schimbat parerea si ce noi impresii am…:)

Asadar ne mai auzim!
Roxana:D

Lasă un răspuns

