Măsura 112 – Instalarea tinerilor fermieri 2011-2012 – FORUM


Preocupat fiind de măsura 112, am decis deschiderea acestui forum pentru a împărtăşi informaţii sau probleme întâlnite în cadrul accesări acestei măsuri.
Aşadar spor la muncă pentru toţi participanţi, iar când va fi loc de semnul întrebării aş fi bucuros să putem comunica pe acest forum.

>>> NOU <<>> CONSULTANTA DE SPECIALITATE FONDURI EUROPENE <<<



Solicităm suplimentarea fondurilor din Sesiunea NOIEMBRIE 2011 – IANUARIE 2012 / Măsura 112

Măsura 112 „Instalarea tinerilor fermieri” se încadrează în Axa I – „Creşterea competitivităţii sectorului agricol şi silvic” şi are ca obiective:

RECLAMA

PUBLICITATE

a. Îmbunătăţirea şi creşterea competitivităţii sectorului agricol prin promovarea instalării tinerilor fermieri şi sprijinirea procesului de modernizare şi conformitate cu cerinţele pentru protecţia mediului, igiena şi bunăstarea animalelor, siguranţa la locul de muncă;
b. Îmbunătăţirea managementului exploataţiilor agricole prin reînnoirea generaţiei şefilor acestora, fără creşterea populaţiei active ocupate în agricultură;
c. Creşterea veniturilor exploataţiilor conduse de tinerii fermieri;
d. Creşterea numărului de tineri agricultori care încep pentru prima oară o activitate agricolă ca şefi de exploataţii şi încurajarea tinerilor fermieri de a realiza investiţii.
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit (APDRP) anunta lansarea, în perioada 01 – 29 iulie 2011, a celei de a cincea sesiuni de cereri de proiecte pentru Masura 112 si a
primei sesiuni de cereri de proiecte pentru Masura 322d.
Fondurile disponibile pentru Masura 112 “Instalarea tinerilor fermieri” sunt de 50.000.000 Euro.
Suma maxima nerambursabila care poate fi acordata pentru finantarea unui proiect din cadrul Masurii 112 este de 25.000 Euro.
Fondurile disponibile pentru Masura 322 componenta d “Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii în 2010”
sunt de 155.942.700 Euro.
Suma maxima nerambursabila care poate fi acordata pentru finantarea unui proiect din cadrul Masurii 322d este de 1.500.000 Euro. sursa: apdrp.ro

Mult succes tuturor. :)

952 responses to “Măsura 112 – Instalarea tinerilor fermieri 2011-2012 – FORUM

  1. Buna ziua.Am facut si eu un proiect pe 112,si au expirat cele 18 luni.Din luna iulie am tot insistat la oradea sa imi elibereze Notificarea prin care sa imi explice scris motivul refuzului de a mai semna contractul.abea acum o saptamana am reusit sa o primesc,pur si simplu nu au dorit sa o elibereze.Am mers personal la centru la Satu Mare si am insistat 4 ore la ei sa imi elibereze acea Notificare.Oare mai are rost sa depun contestatie sau sa ii dau in judecata.Cei care au patit la fel ce ma sfatuiesc,chiar nu mai stiu ce sa fac.Nu ma asteptam la o asa bataie de joc din partea lor.Va multumesc

  2. buna ziua.ca si doamna Paula mi-au expirat cele 18 luni.am facut contestatie si am primit raspuns ca mi-am asumat riscul ca voi depasi termenii legali pentru ca am depus proiectul si in sesiunea noiembrie 2011 si acela a fost declarat neeligibil dar nu as fi depasit termenii legali.pe mine m-au pus sa devin si persoana fizica autorizata si asteptam sa semnez contractul de finantare

  3. La insistenta mea mi-au raspuns telefonic ca dosarul este neincheiat.Singura solutie este instanta.Daca cineva dintre dvs. a intampinat aceiasi problema si este deja in instanta poate ne ajutam cu sfaturi

  4. Salut! Cum mama naibii o sa platim impozitul pe anul asta? In cazul meu trebuie sa platesc mai mult decat voi lua de la apia…. asta fara CAS…

  5. BUNA ..stie cineva cand se vireaza fondurile pt masura 112 pe sesiunea iunie 2012?

  6. Cat timp (ani) dureaza masura 112 ?

Lasă un răspuns

