Ginkgo biloba de vânzare



Arborele pagodelor (lat. Ginkgo biloba), este o specie care crește spontan în China. Ea se mai cultivă și în alte țări atât pentru aspectul său ornamental cât și în scop terapeutic. Arborii au înălțimea de până la 30 de m, având coroana bogată. Sunt arbori dioici adică pe un exemplar se găsesc doar flori masculine sau feminine, deci arborii sunt fie masculini fie feminini. Frunzele sunt pețiolate, bilobate, având o nervațiune dihotomică. Toamna frunzele se îngălbenesc și cad (frunze caduce). Culoarea lor devine galbenă cu nuanțe extrem de atrăgătoare, fapt ce face ca în parcurile unde este cultivat arborele aceste frunze să fie folosite în scop ornamental, fiind presărate printre ornamentațiile florale. sursa :wikipedia


Oferta de primăvara pentru Arborele pagodelor (lat. Ginkgo biloba) înălţime 1 metru, în containere de 5 litri, preţ 60 ron/bucată.
Tel: 0756 300 797
ruben_budau@yahoo.com

37 responses to “Ginkgo biloba de vânzare

  1. Pingback: Arborele de Ginkgo biloba în Oradea | Ruben Budău – Blog

  2. Buna seara dle Ruben,
    vreau sa cumpar si eu in toamna 2-3 puiuti de Ginkgo biloba , de preferat sa fie femele .
    Contact : Marta Pavel , Bucuresti( Popesti-Leordeni) 0723.625.608
    Va multumesc anticipat,

    • se rezolva, din septembrie va rog sa imi dati un mesaj sau un telefon si trimitem pe curier :), sunt tare frumosi asa cum ii numiti si dv, niste puiuti 🙂 pana atunci mai avem noi grija de ei sa mai creasca 🙂

  3. dle Ruben,
    Sa ne aveti in vedere si pe noi in vederea achizitionarii unor puieti de Ginkgo biloba ,(nu putem inca sa va spunem nr,de bucati) poate si impreuna cu cateva sfaturi de plantare,intretinere !
    Valeriu –

  4. Vreausi eu puiuti, dar prefer sa nu fie femele ca sa creasca inalti ca bradul

  5. as dori si eu doi puieti sa fie pereche ,dar lociuesc in Bucuresti si va rog sa-mi spuneti daca este posibil

    multumesc Mariana

    • D-na Mariana, se poate de indata ce se pot trimite pe curier, aproximativ peste 2 – 3 saptamani, dupa ce cad frunzele, va rog sa reveniti cu un mail sau un telefon, 🙂

  6. Se mai pot planta puietii in luna noiembrie daca temperatura scade sub 0 grade?

  7. va salut domnule RuBen, as dori si eu un pui de ginkgo biloba, in perioada aprilie se poate pune in pamant? . eu sant din Calarasi
    va multimesc anticipat!

  8. Salut. Mai ai un pui de ginkgo biloba?
    Sunt din Curtea de Arges. Si cam cat mar costa cu transport cu tot?

  9. Salut. Un pui de vreun metru si jumatate ai pe stoc? Stima

  10. buna…. am primit din spania niste seminte de ginkobiloba(aveau aspectul unor seminte de migdale cu coaja ) si mi-au iesit plantutele… cum pot sa imi dau seama daca este „femela” sau „mascul”? as vrea sa stiu mai multe detalii… am cautat pe internet cate ceva sa aflu dar nu am gasit… sunt cam de 10 centimetri si sunt in acelasi ghiveci…. as vrea sa stiu ce sa fac cu ei ….cred ca ar trebui trasplantati ca nu cred ca mai au loc acolo sunt cam 20 de fire. astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra. va multumesc anticipat.

  11. As dori sa cumpar un puiet de ginkgo.tel 0722235…

  12. se poate planta acuma in Mai un puiet de Ginkgo biloba? si aveti pe stoc sa livrati? ne putem auzi si la un telefon 🙂

  13. Salutari!
    As dori sa cumpar un puiet. Imi poti spune, orientativ, cam care ar fi perioada pentru comanda ?

  14. vreau si eu un pom puteti trimete la adresa / com. magura jud. teleorman strada principala 0763914672 epure florin

    • Florine, mai am doar puieti de un an cu inaltimi pana in 25 cm, radacini in ghivece, pretul acestora fiind de 10 lei/bucata, iar comanda minima este de 5 bucati

  15. Salut! Doresc sa achizitionej 10 puieti ! problema este ca nu detin nicio cunostiinta legata de acesti arbusti . Se adapteaza bine climatului nostru, mai concret judetul Olt? TOMA_LIVIU_STELIAN@yahoo.com

  16. Buna seara domnule Ruben, ma intereseaza sa cumpar de la dumnevoastra 2 pui de giko biloba (1 mascul si 1 femela) impreuna cu niste sfaturi de crestere. Cand as putea intra posesia lor? Contact pe e-mail.

  17. Vindeti cumva si ginseng sau seminte?

  18. As dori sa cumpăr arbori de ginkgo biloba .va rog un răspuns pentru a intra in contact . Va mulțumesc

Lasă un răspuns

