PUIETI DE SALCAM (Robinia pseudacacia L.) DE VANZARE


Puieti de salcam (varsta de 1 an).

In sezonul de primavara 2011 va putem oferi puieti de salcam calitatea I inradacinati de calitate superioara in cantitati mari.

Pret 0,5ron/bucata (la legaturi de 100 buc/legatura).

Pentru comenzi va rugam sa ne anuntati din timp pentru a stabili exact detaliile legate de achizitionarea materialului saditor.
tel. 0756 300 797

40 responses to “PUIETI DE SALCAM (Robinia pseudacacia L.) DE VANZARE

  1. Buna seara ,
    As dori cateva detalii despre achizitionarea de material saditor Salcam ,…calitate /pret /livrare ,eventual certificat garantie .
    Necesar 5000-15000 buc.
    Va multumesc .

  2. Puteti asigura si transportul de la dvs in localitatea mea?Stau la 10km de Onesti.

  3. va rog sa mi comunicati daca mai este de actualitate ,si daca as putea achizitiona salcam.
    va multumesc.

  4. buna ziua,as dori cateva informatii suplimentare in legatura cu puieti de salcam, si anume m-ar interesa pretul unui puiet de 1 an de zile.eu sunt din judetul vaslui si m-ar interesa daca transportul este gratuit la o comanda de 5000 de puieti.am consultat mai multe anunturi de pe net si am gasit puiet de salcam la pretul de 0….ron/buc insa nu stiu ce soi este….
    multumesc anticipat!

    • marius, pretul este la poarta pepinierei, este o cantitate destul de mare sa o trimitem pe curier, nu intodeauna un pret mic reprezinta o marfa buna :), eu stiu ceea ce vand de aceia nu las garda jos cum se spune :), te rog sa ma anunti din timp daca ai nevoie de ei pentru ca cererile sunt foarte mari 🙂

  5. La ce pret ar ajunge 500 de puieti de salcam? De unde sunteti

  6. Buna ziua mar interesa 100 buc de salcam anul acesta pentru semanat findca nu prea am spatiu pentru mai multi, dar care ar fi pretul pentru cele 100 buc si unde in judetul arad ca poate pot eu trece sa ii iau direct de la pepiniera.

  7. as dori si eu 100 de bucati pentru inceput… puteti sa-mi dati un pret? daca e acceptabil mai iau in viitor!
    cu respect daniel 07643…..

  8. Buna ziua D-le Ruben Budau
    Asi fi interesat de puieti de salcam pentru imprejmuirea unui teren in zona de campie in judetul Braila.
    De cati puieti as avea nevoie pentru o lungime de 180 metri liniari.. Cum pot comanda,care sunt conditiile de livrare si cat m-ar costa.
    In asteptarea raspunsului Dvs. ,va multumesc anticipat
    Neculai Popa

  9. sunt din vaslui si vreau 100 buc. puieti de salcam. am vazut salcam cu floare rosie .aveti si asa ceva? sau daca mai aveti si altfel de puieti?

  10. salut mar interesa si pe mn 200 de bucati in comuna argetoaia jud dolj …la ce pret ar ajunge?

  11. Buna,mar interesa niste puieti de salcam,vreo 300/400 bucati,pretul si trabsportul, si daca se poate plati la livrare, va multumesc.

    • Salut Vincentiu

      te rog sa imi comunici dimensiunea salcamilor, am puieti de la 0,3 la 2,2 metri, preturile sunt in functie de calitate/inaltimea puietului, iar transportul la fel, in functie de greutatea coletului, expediere se realizeaza din Oradea.

  12. Buna ziua, aveti salcami puiet pe stoc, as dori sa stiu daca se pot planta si in aceasta perioada adica primavara,
    multumesc,Nelutu Alesd.

  13. As dori 200 momentan,poate peste vreo 2 saptamani inca 200.
    la ce pret ii dai aia mici de 0,3m calitatea I.
    Astept rsp si pe cand as putea veni dp ei?

  14. Buna d-le Ruben. As dori in jur de 300 bucati in toamna , in Satu Mare. Imi comunicati ceva preturi si dimensiuni, aproximativ dimensiunea

  15. Buna, m-ar interesa pretul actual al puietilor de salcam, si eventual posibilitate de livrare in Germania.

  16. Buna ziua
    As dori sa achizitionez 40 puiti salcamcat ma costa si cand pot sa-i comand.
    multumesc

Lasă un răspuns

