1989 REVOLUŢIE SAU LOVITURĂ DE STAT?


In 1989 am asistat la extraordinara ascensiune a omului simplu care a murit in strada pentru libertate, democratie, pentru a fi mai bine.

Oameni nu mai puteau sa-l indure pe dictatorul Ceusescu din varii motive, dupa cele petrecute in decembrie 1989 Romania devine o tara libera, democratica insa previziunile lui Silviu Brucan….au expirat si inca nu ne-am revenit, asistand astazi la o tara condusa de incompetenti si hoti, am ajuns sa cumparam alimente de baza, noi granarul Europei, de la straini, pere si mere de la italieni, chinezi, ….etc.

Si sa nu uitam faptul ca inca mai avem un dictator si astazi,….insa de data asta avem un dictator de buzunar, inca simpt frica oamenilor de a vorbi la telefon, …. .

Pana la urma urmei…a fost revolutie sau nu ? parerea mea este ca a fost insa…..din pacate cred ca mai avem nevoie de inca o revolutie.

3 responses to “1989 REVOLUŢIE SAU LOVITURĂ DE STAT?

  1. Pingback: 1989 REVOLUŢIE SAU LOVITURĂ DE STAT? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. ininainte sa pot aproba un comentariu vreau sa stiu cu ce am mintit atat de gogonat in minusculul meu articol?

  3. Revoluție sau lovutură de stat, a fost o schimbare majoră pentru populație. Cine a făcut-o și de ce contează mai puțin, ce contează mai mult e ce facem cu ea.

    http://georgestanici.vorbata.ro/post/2459544656/dupa-21-de-ani

Lasă un răspuns

