Rezultate ADMITERE 2010 la Facultatea de Protecţia Mediului din Oradea


Avem rezultatele parţiale ale admiteri pentru anul universitar 2010 – 2011, ale Facultăţii de Protecţia Mediului din cadrul Universităţii Oradea.

Rezultatele sunt prezentate sub doua forme după cum urmează:

1. Rezultatele în ordine alfabetică,
2. Rezultate – toate domeniile.

sursa www.admitereuo.ro
!!! CHIRIE PENTRU STUDENTI !!!
ATENŢIE – FOARTE IMPORTANT :

Până în data de 9 august 2010 se va face confirmarea admiteri după cum urmează:
– se achită la caseria universităţii taxa de înmatriculare (100 ron),
– se achită o tranşă minimă din prima rată de şcolarizare tot la caseria univ,
(cele doua chitanţe trebuie depuse până la 9 august 2010 la Facultatea de Protecţia Mediului – tot în sala unde s-au facut şi înscrierile, tot aici se depune şi cerere pentru cămin pentru cei interesaţi)

Felicitările mele personale viitorilor studenţi dar şi colegilor care au participat şi anul acesta la procesul de admitere :).

Cu prietenie,
Ruben Budău

5 responses to “Rezultate ADMITERE 2010 la Facultatea de Protecţia Mediului din Oradea

  1. andreca alexandra

    as avea nevoie de o lista cu cei de la INGINERIE SI MANAGEMENT. se poate?

  2. andreca alexandra

    am media 8.87 -admis cu taxa, dar daca cineva are renunta nu as putea trece eu in locu acela? raspunde`mi te rog

  3. andreca alexandra

    eu am intrat fara taxa. de ce pe liste apar tot la cu taxa?
    andreca ioana alexandra- inginerie si management

    • Ioana, sfatul meu este ca sa verifici la secretariat in primul rand, iar in al doilea sa verifici la serviciu taxe care este situaţia ta corectă. De luni 6 septembrie începe sesiunea de admitere din toamna si se poate clarifica situaţia:) mult succes.

Lasă un răspuns

