Facultatea de Protecţia Mediului din ORADEA (Afişarea rezultatelor) – Admitere prelungită


La Facultatea de Protecţia Mediului din ORADEA admiterea este prelungită şi în periaoda imediat următoare din 25 până în 29 iulie 2010.

Afişare rezultatelor finale pentru admiterea din iulie august 2010 va fi posibilă cel mai probabil în perioada 30 iulie – 5 august 2010.

Bine de ştiut :

Fiecare facultate va organiza PANOUL ADMITERII, sper eu ca anul acesta să avem datele acestea si online.

Mult succes tuturor.

8 responses to “Facultatea de Protecţia Mediului din ORADEA (Afişarea rezultatelor) – Admitere prelungită

  1. Pingback: Facultatea de Protecţia Mediului din ORADEA (Afişarea rezultatelor) – Admitere prelungită - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. da sper si eu din tot sufletul ca se vor anunta si online

  3. andreca alexandra

    spune mi te rog unde pot gasi rezultatele admiterii 2010 -protectia mediului. multumesc

  4. dirim sa stim si noi rezultatele de la facultatea de protectie mediului . sa fie anuntate si onlai

  5. ti-as fi recunoscator , sa-mi spui , ce sanse am sa gasesc un loc de cazare in sesiunea din iarna , daca stii spune-mi cui sa ma adresez.
    Multumesc1

Lasă un răspuns

