Dudaş Adrian – La revedere prietene


A trecut prea devreme la cele veşnice prietenul, colegul, vecinul, amicul nostru aşa cum a fost el ADRIAN DUDAŞ :

Maestre, te vom păstra mereu în gând. Odihneştete în pace!

Sincere condoleanţe familiei şi celor apropiaţi şi Bunul Dumnezeu să vă întărească.

7 responses to “Dudaş Adrian – La revedere prietene

  1. Nu se poate întelege cât de grea este despartirea decât atunci când cel drag pleaca de lângâ noi. Îl cauti si nu-l gasesti, îl strigi si nu te mai aude, îl astepti si nu mai vine. Ne ramâne doar amintirea si un dor nestins în inima,!….ai fost prietenul meu bun,ne spuneam off-urile,…faceai orice pt mine,la fel si eu,…la necaz mi-ai fost aproape,la fel si in bucurii…ai stiut s imi ajungi la inima…..,despartirea aceasta doare,…raman doar amintirile ce mereu le voi avea proaspete in minte,…!Ai fost prea bun,prea sincer,prea curat,…timid,..simtit.,inteligent…..de ce ai plecat??….nici macar nu am apucat sa ne luam ramas-bun…:((…….cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet……Nu o sa te uit niciodata!!!!….DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE!!!

  2. Dumnezeu sa`l odihneasca in pace !! Prea devreme !! 😦

  3. Dumnezeu sa il aiba in paza !

    Nu il cunosteam, dar parea foarte tanar. Ce s-a intamplat ? 😦

    • Alina, a plecat prea devreme dintre noi Ady, a facut Relatii Internationale si Studii Europene in Oradea, si acum un accident de circulatie ne-a despartit 😦

  4. pacat de el ca era foarte tanar lam cunoscut cand am fost prima data la beliu si din greseala am ajuns sa fim impreuna .Era un om extrordinar si foarte linistit paca ca a plecat dintre noi

  5. L-am cunoscut si eu pe adi…a fost un baiat bun,linistit,blajin.pacat de el,de tineretea lui,pacat ca inca un suflet curat ne a parasit.Dumnezeu sa-l odihneasca!

  6. Dumnezeu sa-l odihneasca

Lasă un răspuns

