La un an de blogging


În urmă cu mai bine de un an de zile chiar nu eram curios, cine are blog, ce e ăla un blog, sau la ce imi foloseşte aşa ceva.

Treptat însă în căutările mele prin lumea virtuală am dat mereu de bloguri care mai de care, unele mai bune ca altele, însă şi unele care nici măcar nu merită să le deschizi însă suntem în democraţie şi trebuie să ne respectăm ca şi persoane, şi drept de exprimare.

Am văzut aşa: Adrian Năstase are blog, eu de ce nu aş putea să am, Ion Iliescu, om citit şi la o vârstă destul de înaintată, la 80 de ani se dă pe blog, eu de ce nu aş avea, şi lista poate contiuna (P.S. Dan Voiculescu la făcut după mine 🙂 ), şi chiar deontologul de Badea şi prieteni de-ai mei precum Alina Gadoiu, Ştefan Şerban, Emilian sau chiar primarul oradiei Ilie Bolojan şi mulţi alţi, asfel m-am enervat şi am zis „băi nene eu de ce nu aş avea blogul meu” şi uite aşa m-am început uşor uşor de muncă şi iată ce a ieşit:

sau mai clar :

, iar postura care mi se potriveşte pentru această perioadă este următoarea:

Şi asta nu e tot, odată ce te ţini de bloguială nu te poţi limita la un singur blog asfel au mai apărut între timp : Bărzanii şi ElimOradea, bloguri cu care mă mândresc şi sunt proiecte la care imi place să lucrez cu drag şi pasiune.

Acestea fiind spuse, mulţumesc persoanelor care au avut rabdare să imi deschidă blogul fie pentru a afla ceva interesant fie din pură întâmplare.:)

Cu prietenie,
Blogăr. Ruben Budău

5 responses to “La un an de blogging

  1. Congratulations si la mai mare:))

  2. Felicitari si LMA sau… LMB! (La multi ani ! sau… La mai multe Bloguri).
    Pot sa spun ca te citesc frecvent si am admirat evolutia ta in blogosfera. Imi place ca inca te mai pasioneaza politica… si inca mai crezi in mogul, pardon… motan … aaaadica VV. Imi vine in minte o intrebare care a fost pusa de Bobby Voicu bloggerilor participanti la BlogTrip Oradea, si care iti poate fi adresata si tie, mai ales la moment aniversar: care a fost momentul definitoriu, pe care tu il consideri cel mai important, din viata ta de blogger?

  3. … am uitat de feedback… postul cel mai bun: Rugaciunea de dinainte de alegerile prezidentuiale si Orice nas isi are nasul – cu Florin Piersic.
    … la polul opus: postul cu nuferii din felix, la care ai incurcat putin fotografiile.

    P.s.: la comentariul meu de mai inainte am incurcat si eu putin… initialele. In loc de VV e DV… apropo: te-ai intalnit cu Felix?… parca ai castigat un premiu de la el.

Lasă un răspuns

