Experienţa Americană povestită de studentii orădeni II


6.In primul rand, programele Work and Travel sunt cele mai bune ocazii de care studentii pot profita ca sa vada lumea, sa se distreze si de ce nu…sa castige si bani. Eu am plecat cu American Experience in California in 2008, cu ajutorul lui Ruben si a fost cea mai frumoasa si impresionanta experienta pe care am trait-o. Ruben a fost alaturi de mine si colegii cu care am plecat, ne-a ajutat cu documentatia si cu obtinerea vizei. Iar de acolo incolo, the sky was the limit. Am muncit trei luni, am vazut aproape toata coasta de vest a Statelor Unite, m-am distrat, am castigat banii pe care in Ro ii castigam intr-un an. Ca sa nu mai spun de faptul ca mi-am imbunatatit engleza, am cunoscut o tona de oameni care in scurt timp au devenit prieteni si cu care pastrez legatura si acum. Cu alte cuvinte, o experienta pe viata, memorabila. Acum cand ma uit in spate, tanjesc dupa acele luni frumoase de vara pe malul lacului Tahoe alaturi de… Mersi, Ruben:)

Diana13.Dec.09-23:01hs

7.Am fost in SUA in vara anului 2007 . Am mers cu o colega in Ohio, care dupa o luna s-a mutat in Dallas. Ruben ne-a ajutat foarte mult, sa ne gasim job-ul, ne-a pus in legatura cu angajatorul, ne-a ajutat cu documentatia pentru viza. A fost o experienta de neuitat,
pe langa banii castigati, a fost si distractie, am cunoscut foarte multi studenti, din toata lumea. Pe mine si colega mea, ne-a schimbat foarte mult, ne-a deschis ochii in multe chestii…Multumim Ruben pentru ajutor 🙂

Laura14.Dec.09-11:55hs

8.Am fost plecata si eu cu Work and Travel in SUA, Ocean City in anul 2007 si la fel ca pt. celelalte fete care au scris mai jos, a fost super!!! Asa ca dragi studenti, nu mai stati pe ganduri! Sincer merita! E tot ce puteti face mai bun intr-o vara: bani, distractii si vacante!Ca idee, v-ati gandit cum ar fi sa vedeti NIAGARA de ex.? In realitate! Eu va asigur, din proprie experienta, ca nici unul din ganduri nu se compara cu realitatea!!! Nu aveti nimic de pierdut, deci, cu tupeu catre Ruben ca va „rezolva” el! 🙂

Diana04.Jan.10-01:40hs

9.Prima oara am fost in Stateimpreuna cu inca 3 colegi de facultate, in Ocean City, Maryland,prin „Work & Travel” in 2008, iar „intermediarul” a fost Ruben. Nu am sa mai explic ca este o adevarata experienta de viata si ca ai a ocazia sa cunosti si sa locuiesti alaturi de oameni de nationalitati, etnii, religii si culturi diferite: America este un „melting pot” si, ca atare, e si un magnet la tot ceea ce inseamna multiculturalism, Despre 2008: am locuit cu londoneze si, dupa ce acestea s-au intors in Londra, am locuit cu taiwanese in ultima luna jumatate de stat pe caolo; am vizitat New York, Niagara si Washington. In 2009 m-am dus a 2-a oara cu acest program, singura cuc, de data acesta in Myrtle Beach, South Carolina si am ajuns si pe la Miami. Plateam chiria intr-un loc de romani, dar practic traiam la vecinii de langa(ucrainnieni, rusi si romani), iar dupa ce au plecat ucrainienii m-am mutat cu o prietena romanca si cu alte 3 rusoaice. Iar acum, in 2010, sunt iar inscrisa in program si vreau California sau Nevada, sa le vizitez pe acestea 2 si, evident, Hawaii. Nu mai ma apuc sa scriu toate lucrurile (electronice sau alte cele) pe care mi le-am procurat si consider ca faptul ca merg pentru a 3-a oara spune foarte clar care este opinia mea in ceea ce priveste acest subiect. E adevarat ca partea cu „work” nu e mereu placuta, dar partea cu „travel” si oamenii pe care-i cunosti fac ca totul sa merite! Ii multumesc atat lui Ruben, cat si colegilor sai(Alexandra & Adi) pentru felul in care se ocupa de acest program!

Cezara18.Jan.10-23:54hs

10. Work&Travel a fost una dintre cele mai frumoase experiente din viata mea! Am vizitat SUA in 2006 pentru prima data ca turist, si mi-a lasat o impresie atat de frumoasa incat mi-am dorit neaparat sa merg din nou! Work&Travel a fost ocazia perfecta, pentru ca mi-am dorit sa traiesc la fel ca un american timp de 4 luni, am participat la program in vara anului 2008 si i loved every second of it! Am cunoscut oameni extraordinar de diferiti de orice imi imaginasem eu pana atunci, de toate felurile, din toate categoriile sociale. Lucruri care mie mi se pareau ceva iesit din comun erau absolut banale pentru ei. A fost o experienta superba, din toate punctele de vedere, cu momente exaltante dar si de disperare – nu credeam vreodata ca voi ajunge fara casa, fara bani si fara job, dar am trecut si peste asta! Pe langa faptul ca m-am maturizat si am invatat sa ma relationez la orice categorie de oameni, am facut bani, am vizitat multe orase mici si mari, St Louis, Chicago, Boston, New York (si l-am vazut pe Obama inainte de a ajunge presedinte), m-am intors acasa cu 50 de kg de haine si lucruri in plus! E o experinta pe care fiecare tanar ar trebui sa o traiasca cel putin o data in studentie, merita din plin!

Moni20.Jan.10-01:10hs

2 responses to “Experienţa Americană povestită de studentii orădeni II

  1. Salut.
    Ma simt nevoit sa scot toate linkurile din sectiunea parteneri deoarece am probleme cu indexarea.
    Astfel linkul blogului tau si celelalte vor disparea.
    Imi pare rau, dar asta e.
    Oricum, noi sa fim sanatosi ca ne citim cu bine! 😀

  2. Hello Ruden and everybody!!O persoana de incredere,nu ezitati sa-i cereti sfatul.
    Eu am fost deja de 2 ori in State,si planuiesc o a 3-a oara:).Prima data….long story…trebuia sa merg cu inca o persoana,insa mana desitinului a facut sa nu fie asa…si m-am ‘trezit’ New York alone..Desi parea scary…din cauza faptului ca eram singura…am ajuns in aeroport…nu stiam incotro s-o apuc..insa cu totii au fos foare prietenosi,m-au indrumat si chiar ajutorul lor m-au ajutat sa fiu self-confident…merita sa incercati sa traiti experienta americana.Cu sigurantza isi va lasa amprenta asupra personalitatii voastre si veti reusi sa fiti cu un pas inaintea multora…Mie mi-a placut atat de mult incat am fost de doua ori..si as repeta experienta de cate ori as avea ocazia…

    In SUA,fiecare coltisor are o poveste foarte interesanta si merita cunoscuta.Sunt convinsa ca multi altii imi dau dreptate..Pe mine m-a impresionat si puterea oamenilor locului de a aprecia romanii(ceea ce in Europa se inampla tot mai rar).Apreciaza inteligentza,perseverentza si capacitatea noastra de a face un lucru bun…in orice domeniu…
    Fantastic….le recomand tuturor Experientza Americana..Cu sigurantza Ruben va va indruma 🙂
    Multa sanatate tuturor…

Lasă un răspuns

