Ce spun studenţii orădeni despre „Experienţa Americană” petrecută prin programul Work and Travel – partea I


1. „Sunt participant Work&Travel SUA 2007. La inceput ideea de a merge in alta tara nici nu s-a pus. Dar am fost convins de alti studenti care au mai fost si bineinteles de Ruben. Merita din toate punctele de vedere: faptul ca esti de unul singur intr-o lume cu o conceptie despre viata total diferita fata de a noastra :)..asta m-a determinat sa fac pasul acesta si a meritat. Am petrecut cele mai frumoase 3 luni din viata mea..3 luni pline de aventura, unele urcusuri si coborasuri..dar asa e viata. Merita aceasta aventura a vietii. Pe mine m-a schimbat, mi-a dat increderea de care orice tanar are nevoie sa supravietuiasca mai ales in tara noastra.:)”

Vlad09.Dec.09-22:48hs

2.„Ruben,

Felicitari pentru tot ce faci pentru ASUO si pentru studentii oradeni. Multa putere de munca in continuare.

Cu bine,

Alina”

Alina09.Dec.09-22:57hs

3. „Indemn toti studenti care doresc sa se distreze la maxim si sa se umple de bani sa incerce,i cel mai tare program. Va spun din experinta mea proprie, am avut ocazia sa merg din tara pe perioada verii sa muncesc, sa ma distrez, sa vizitez si sa castig si un munte de bani. Felicitari si respecte pt tot ce face domnu profesor Ruben pt studentii oradeni.”

Tudor09.Dec.09-23:51hs

4. „Intr-adevar Ruben e un baiat serios, doritor s ajute toti studentii care sunt interesati de program si nu numai..Mie mi-a facilitat de 2 ori plecarea in state am fost in vara asta si merg la vara iar impreuna cu sora mea,..Iar programul Work And Travel este sansa pe care o au studentii din oradea si din tara de a-si face o alta imagine asupra vietii, a acumula multa experienta, castiga bani, distractie si calatorii..Recomand programul tuturor studentilor oradeni,”

ADRIAN.B10.Dec.09-19:03hs

5. „Într-adevar este o experienta inegalabila pentru un tanar. Eu sunt participant Work&Travel SUA 2008 si pot sa spun k am invatat cum sa tratez viata pe cont propriu intr-o tara civilizata care-ti ofera multe oportunitati, cu femei frumoase si multe multe puncte turistice si de divertisment…imi pare rau ca m-am intors. A fost ceva de vis…recomand tuturor experienta asta si nu numai. Ca student viata e mult mai frumoasa implicandu-te in orice. Eu nu am facut-o prea consistent…Cand totul trece iti pare rau…asa ca nimeni nu are nimic de pierdut”

Sursa : Adevărul de seară – Oradea

Cu bine,
RuBen Budău

Lasă un răspuns

