Uite Domle” unde stau talentele,


Fii atent domle, unde dai şi unde crapă, marele Călin Popescu Tăriceanu care 4 ani de zile a fost sacu de box a lui Papai marinarul vrea din nou la guvernare, hop şi eu iar la şefie cu alte cuvinte.

De aici deduc eu concluzia unui prieten foarte apropiat: „Ce să facă 5 ani de zile dacă rămâne pe dinafară, totuşi băse ar fi o soluţie pentru el, nu mai bine e la guvernare şi mai învârtim o afacere ceva aşa mai de dreapta (vezi cazul bileţeţelor de altădată)!!!”

Jalnic, adică cel care a scuipat la greu în mine, şi mi-a dat şuturi în fund fără număr, „da ştiţi….eu iar mai vreau”.

Mare atenţie Crin Antonescu pentru că acuma se verifică credibilitatea ta şi cuvântul tău dat, cu licuriciul de Tăriceanu m-am lămurit.

Sursa: Gândul

2 responses to “Uite Domle” unde stau talentele,

  1. ce bucurie am avut ca sa intors situatia.parca mai bine ai un mafiot ca base presedinte, decat un prost ca geoana

    • toti ai lui basescu ca si el, cine nu a avut macar o data prilejul sa stea in jurul lui Geoana nu stie ce vorbeste se ia dupa unu si altul, suntem furati in ultimul hal si ne bucuram de asta cu un presedinte care e pe cale sa legalizeze prostitutia si drogurile, cu un presedinte care numai dezbinare stie cu un presedinte care a furat flota tarii….si alte lucruri cu un presedinte care este un betivan si un afemeiat …..dar noi ne laudam cu el ca doar e …..marele poporului care a gasit multi fraieri ca nu am cum sa-i numesc care sa-l voteze, cu alte cuvinte asta e ne meritam soarta sa fim furati si sa traim bine , greul abia acum incepe o sa vedeti 🙂

Lasă un răspuns

