Să râdem cu Amza Pellea – „Teoria Oului”


De weekend III

Ce a fost prima dată, Oul sau Găina? Am auzit de nenumărate ori această întrebare. Se pare că Amza Pellea a găsit un fel de răspuns la această misterioasă întrebare.
Cum săptămâna trecută am scris despre unul dintre cei mai mari actori al nostru al românilor pe nume Toma Caragiu , pentru weekendul acesta mi-am propus să prezint un fragment despre un alt mare actor al românilor Amza Pellea.

Sincer îmi este foarte greu să fac diferenţe între Amza şi Toma. 🙂

Cu bine,
RuBen Budău

3 responses to “Să râdem cu Amza Pellea – „Teoria Oului”

  1. nasol, chiar nu inteleg ce legatura are videoclipu cu oul si gaina

  2. @NaKamura, sper că e ok acuma 🙂

  3. asta da 🙂

Lasă un răspuns

