Retezatul în semifinala mondială


În momentul în care am aflat despre această competiţie am fost de acord să-mi susţin valorile naturale ale ţări mele, drept urmare am scris în articolul precedent despre această competiţie.

Recent am aflat că Parcul Naţional Retezat s-a calificat în faza de semifinală a selecţiei organizate de Fundaţia New 7 Wonders pentru stabilirea celor 7 minuni naturale ale lumii.

Despre concurs :

1. Selecţia pentru această competiţie a început în anul 2007, cu peste 440 de nominalizări.

2. La începutul anului 2009, în cursă au rămas doar 261, împărţite în şapte categorii şi supuse votului pe internet.

Evoluţia în concurs a Retezatului:

Retezatul a avut o evoluţie destul de oscilantă, debutând în clasamentul intermediar pe locul 4, a coborât apoi până pe 36 şi a revenit pe locul 12.

Important e în acest moment faptul că ne aflăm încă în grafic, şi într-un fel sau altul ne promovăm imaginea incontestabilă şi deosebită a unei părţi de ţară.

Acuma urmează o perioadă de evaluare pentru fiecare comprtitor în parte urmând ca la finele lunii în curs să se cunoască cele 28 de finaliste.

Mulţumesc tuturor care aţi contribuit la această susţinere.
Citat:”Munţii noştri aur poartă, noi cerşim din poartă-npoartă!”

Cu Bine
RuBen Budău

Lasă un răspuns

