Să susţinem Retezatul in competitia New7Wonders


Să susţinem Retezatul in competitia New7Wonders, acesta este unul din gândurile mele în aceste zile, de curând am primit un mesaj pe această temă şi mi-a plăcut ideea, aşa că mi-am propus să împart această idee şi în lumea blogosferei, poate că se mai găseşte cineva şi pe aici la fel ca mine care dorim să ne promovăm valorile naturale ale ţării.

Mai jos prezint lucrurile aşa cum sunt ele pe pagina oficială a Parcului Natural Retezat
„Este momentul sa votam Retezatul ca sa urce in topul celor 7 Noi Minuni Naturale ale lumii!
Comitetul de suport si Scrisoarea oficiala de suport au fost rezolvate prin eforturile Regiei Nationale a Padurilor- Romsilva care a semnat si contractul de sustinere a Parcului National Retezat. Inca o veste buna: la solicitarea Romsilva, incepand cu 24 mai- Ziua Europeana a Parcurilor- televiziunea si radiodifuziunea publica difuzeaza un spot publicitar de sustinere a candidaturii Parcului National Retezat.

Acum este mai usor sa votam folosind telefonul sau/si internetul

Cum votăm pe internet?

Votul pe internet e mai sigur si mai usor de dat.

Dăm mai multe detalii pentru cei care nu cunosc limba engleză. Avem de parcurs urmatoarele 2 etape: votarea propriu-zisa si confirmarea votului.

1) Etapa 1: Intram pe saitul New7Wonders unde, la adresa , Members/Voting Details, ne inscriem cu adresa de e-mail, votam 7 candidate diferite, trimitem mesajul apasand butonul Submit; in noua fereastra aparuta bifam casuta I agree to Terms and conditions; in campul Anti spam, completam literele vizibile alaturat; trimitem apasand butonul Submit.

2) Etapa 2: Votul este validat abia după ce dăm click pe link-ul din mesajul trimis automat de pe saitul New7Wonders.

Important! Ca „sa nu ne taiem singuri craca de sub picioare”, NU trebuie sa votam alte candidate din grupa E paduri, parcuri nationale, rezervatii naturale.

Pentru ca Romania sa ajunga sa profite economic de aceasta extraordinara promovare (gratuita) care se face prin intermediul campaniei 7Wonders, trebuie sa votam in continuare Retezatul la adresa de aici. Ajutam astfel Romania sa ajunga intre primele 77 de candidate dintre care un comitet va alege doar 21.

Multa „lume” ajuta Retezatul:
Mass-media din Romania publica articole in sprijinul Retezatului;
Ministerul Educatiei este partener al Administratiei Parcului National Retezat in concursul scolar national de sustinere a candidaturii PNR- „Retezatul, o minune”;
Ministerul Turismului este reprezentat in Comitetul oficial de sustinere a Parcului National Retezat;
Fundatia pentru Parteneriat Miercurea Ciuc a aprobat proiectul „Voturi, copii si flori pentru Retezat” pt sustinerea candidaturii PNR, din fonduri de la MOL Romania;
In zilele de 1-2 mai s-a organizat festivalul Park Fest, la Clopotiva- Rau de Mori pentru sustinerea Retezatului;
Pe multe bloguri si forumuri de discutii au fost puse widget-uri sau link-uri pentru votarea Retezatului.
Le multumim tuturor.

Ce lipseste?
O sustinere masiva din partea romanilor si a autoritatilor.
Cine, ce castiga? Va fi un castig al intregii Romanii care va putea obtine venituri din turism. Sa mai si intre bani in tara, nu numai sa iasa din cauza importurilor masive de alimente si nu numai.
!In afara de votul romanilor, Retezatul mai are nevoie si de grija noastra permanenta pentru ca sa ramana o zona curata si salbatica, neafectata de interventia distructiva a omului. Deviza vizitatorilor Retezatului ar trebui sa fie „Nu vom lasa aici urme ale trecerii noastre”!
Zoran Acimov, directorul Parcului National Retezat”

Precizez încă o dată că aceste date aparţin Parcului National Retezat, mai puţin clipul, iar eu nu fac alceva decât să promovez o valoare deosebită a ţării mele :).

Cu bine,
RuBen Budău

4 responses to “Să susţinem Retezatul in competitia New7Wonders

  1. Bravo! Ca bine zici: „o valoare deosebita” a tarii noastre. Am votat.

  2. te-am adaugat la blogroll. astept sa-mi spui si tu cand ma adaugi. pa.

    inka.

  3. Salutare!Trebuie sa recunosc ca nu mica mi-a fost uimirea, cand mi-am vazut clipul posat pe blogul tau!Intre timp prima etapa sa incheiat si cred eu ca sa terminat bine avand in vedera ca la un moment dat era pe locul 32.Numai bine si multumesc!

  4. Am votat! Sa mergem pe retezat!

Lasă un răspuns

