Oradea altfel,


Poate că de cele mai multe ori am vorbit despre lucrurile negative din comunitatea locală, am vorbit despre mizerii, sau alte nesimţiri urbane care se pot produce într-un oraş spunem noi „civilizat” precum este Oradea.

De data asta însă vreau să compenzez oarecum criticile şi să public şi lucruri care mă surprind plăcut atunci când traversez oraşul, adică nu vreau să cad în extremă să prezint doar lucruri negative ci şi pe cele pozitive oridecâte ori am ocazia.

Aşadar vă prezint două poze în care am surprins un lucru uman, nobil, demn de apreciat în faţa unui magazin naturist de pe Bv G. Magheru:

Oradea altfel I

Oradea altfel II

De aici ar trebui să plecăm fiecare, de la atitudine proprie faţă de semeni noştri, faţă de comunitatea în care trăim, faţă de mediu şi nu în ultimul rând atitudine şi respect faţă de Dumnezeu.

Cu bine,
RuBen Budău

6 responses to “Oradea altfel,

  1. Bravo. Zilnic trec pe partea cealalta cand merg la job, evident nu am observat si poate si daca treceam pe acolo nu vedeam.

    Te felicit pentru acest post si pentru faptul ca nu ai trecut indiferent pe acolo

  2. @iugin, lucrurile mici au schimbat multe pe lumea asta,:)

  3. E adevarat, lucrurile mici fac diferenta. Intradevar initiativa celor de la magazinul de produse naturiste de pe Bv. Magheru este foarte buna, si ar trebui sa fie un exemplu pentru noi toti. Ajutandu-ne vom deveni mai uniti ca societate, si prin uniune putem combate multe alte aspecte neplacute ale „zilei de azi”.

  4. Ciudat, rar mai observi astfel de lucrui intr-o lume care este cu fundu-n jos. Felicitari! 🙂

  5. Hai ca am vazut una si mai tare.

    Pe aceasi strada, dar pe partea cealtalta exact in colt cum mergi spre magazinul Crisul (Republicii colt cu Pasteur).

    Acolo exista o agentie de turism, care si-a cumparat o banca efectiv, mai super ca cele de la primarie, si in timpul zilei cat agentia e deschisa e pusa in fata magazinului, astfel incat cei ce stau pe ea vad agentia de turism. Evident e reclama, dar gestul e OK si seamana mult cu cel de la farmacia prezentata de tine.

    Daca mergi cumva seara pe langa agentie, o sa observi ca banca e inauntru, evident ca sa nu o deteriorezi concetatenii nostri

  6. super IUGIN, chiar mă bucur si eu cand vad ca fie si in scopuri comerciale comerciantilor le pasa de semenii lor,

Lasă un răspuns

