Mizerii,


Cum ar arăta oare lumea fără „nesimţiţi”, de voie de nevoie am fost astăzi prin Oradeala o plimbare, şi cum nu suport nesimţirile, în câteva minute am şi făcut rost de câteva poze care spun multe despre unii semeni din jurul nostru care chiar nu le pasă.

Recent am avut o postare despre cei care parchează autoturismele pe oriunde fără să le pese de cei din jur (detalii aici).

Acum însă se pare că a venit rândul cetăţeanului de rând să iasă în evidenţă.

are urbana oameni să cureţe

s-a topit pur şi simplu

Eu unul nu suport lucrurile astea, care mi se par că sunt de rangul „bagabonţelilor” cum ar spune Ciutacu de Bucureşti.

Cu bine,
RuBen Budău

2 responses to “Mizerii,

  1. Asa e peste tot in Romania, pt ca mojoriatatii nu le pasa de gunoaie sau de reguli de bun simti, alti au fost crescuti printre ele si le considera ceva normal,si restul…carorar le pasa..nu cred ca au puterea sau vointa sa faca ceva. In loc sa inaintam spre civilizatie..noi facem doar pasi inapoi

  2. @delia Theodorescu Nu facem noi pasii inapoi. Ei fac pasi inapoi. De ce sa ne punem la un loc cu ei ?

Lasă un răspuns

