Super concurs


La începutul săptămâni, un prieten (Mihai M. http://mihaiko.wordpress.com/) mi-a recomandat un blogăr adevărat pe nume Bobby Voicu.
Zis şi făcut, intru pe pagină….super, pagină adevărată de blogăr, arată super fără comentarii. Recent descopăr un consurs superb pe pagina lui Bobby şi asfel ……..

Particip la Concursul LG, organizat pe blogul lui Bobby Voicu, concurs in urma caruia pot castiga televizorul LG LCD LH5000

….ştiţi cum e şi la examene, prima condiţie e să te prezinţi, pe urmă speri ….aşa e şi aici prima condiţie este să mă înscriu şi….asta şi fac acuma îmi pregătesc materialul.

Baftă tuturor şi Doamne dă să câştig eu, că nu mă supăr 🙂

Cu bine,

One response to “Super concurs

  1. Mult succes! Îţi doresc să câştigi concursul. Prima condiţia ai îndeplinit-o …

Lasă un răspuns

