FOARFECA (CLESTE) profesionala de altoit vita de vie si pomi fructiferi (Ω,V şi T)


FOARFECA profesionala de altoit vita de vie si pomi fructiferi unul din instrumentele greu de gasit este prevazuta cu cele trei forme principale de altoire precum: Ω-omega,T şi V:

Si cum o fotografie spune mai mult decat 1000 de cuvinte iata asadar cum functioneaza “foarfeca minune”:

In continuare cateva sfaturi de folosire a instrumentului, dar sa nu uitam ca acesta poate fi utilizat si în pepiniera direct pe portaltoi:

pret :
1 bucata – 75 euro
2 bucati – 140 euro
3 bucati – 195 euro
peste 4 bucati pretul este de 55 euro/bucata

*Expeditie doar prin FanCourier.

Pentru comenzi :
Tel. 0756 300 797
ruben_budau@yahoo.com

12 responses to “FOARFECA (CLESTE) profesionala de altoit vita de vie si pomi fructiferi (Ω,V şi T)

  1. as dori o foarfeca imi place pomi da sunt la inceput imi puti spune in ce luna a anului se poate altoi pomi cu a cea foarfeca si cum se reccolteza altoiu va multumesc

    • martie aprilie este momentul perfect pentru altoire cu aceasta foarfeca pana cand nu incepe vegetatia, pentru anul acesta este cam tarziu, :), pentru foarfeca trebuie facut comanda si dat un avans, daca doriti va rog sa imi comunicati pe : ruben_budau@yahoo.com

    • se mai poate altoi in luna august metoda cu mugure cu un briceag universal de altoire merge brici metoda respectiva si eu am inceercat in vara si acuma vad roadele , ii ceva deoseit sa vezi rodul hobyului cum incepe sa prinda viata, am si 2 briceaguri originale din elvetia pentru altoit

  2. as dori o foarfeca imi place pomi da sunt la inceput imi puti spune in ce luna a anului se poate altoi pomi cu a cea foarfeca si cum se reccolteza altoiu va multumesc p

    • altoiul se recolteaza simplu tot cu foarfeca respectiva :) trebuie vazut un filmulet care face cat 1000 de cuvinte impreuna :)

    • Florine, in martie – aprilie se poate utiliza foarfeca, procedeele sunt foarte simple,
      am reusit pana la urma sa o aduc in tara la un pret mai bun (80 euro)

  3. Buna ! M-ar interesa un briceag pentru altoit. As cumpara unul daca mai ai si imi convine pretul.

  4. Unde se pot gasi aceste bricege de altoit si al ace pret.

  5. mai AI CLESTE?

Lasă un răspuns

