Butaşi de zmeură, coacăz, mur şi agriş în perioada 2010 – 2011


Deoarece lucrările de plantare bat la uşa fermierilor, iar zmeurul este unul dintre speciile foarte valoroase prin faptul că asigură producţii mari de fructe foarte apreciate şi căutate atât pe piaţa internă cât şi externă, vă recomand cu încredere următoarele patru tipuri de drajoni de zmeur provenienţă Ungaria, Calitate foarte ridicată:

1. KARMIN*

2. ZAMATOS*

3. MALLING*

4. VILLAMETTE*


*Toate soiurile au pretul de 2,5 ron/buc, şi se achiziţionează la 25 bucăţi/1 legătură.(62,5 ron/1 legătură)
Acest pret este valabil doar pentru zmeur.

Se mai poate achiziţiona :

- butaşi de coacăz (roşu, alb şi negru) diferite varietăţi (preţuri între 3,6 – 5 ron/buc)
– butaşi de mur (preţuri între 4,2 – 5,2 ron/buc)
– butaşi de agris (preţul 4,8 ron/buc)

Provenienţa materialului săditor este din Ungaria şi este de cea mai înaltă calitate deoarece este de la a treia pepinieră de acest gen din ţara respectivă.

Pentru comenzi sau mai multe informaţii (consultanţă):

tel: 0756 300 797 (ing. Ruben Budău)

256 responses to “Butaşi de zmeură, coacăz, mur şi agriş în perioada 2010 – 2011

  1. POPESCU ADRIAN

    Adrian POPESCU
    Buna ziua,intrucat se apropie sezonul de plantat zmeur , as dori sa plantez cca. 250mp ,care sa produca in acest an.Daca ma va convinge voi extinde la cca. 2000mp, incercand o mica afacere.Totusi am nevoie de cateva informatii utile pentru o analiza tehnico-economica pertinenta.Asa dori ,daca se poate urmatoarele informatii:
    -terenul fiind situat in zona subcarpatica (Campulung Muscel),teren putin argilos, care ar fisoiul preferat;
    -costul de procurare al butasilor care sa rodeasca in primul an;
    -productia anuala apreciata in conditii medii de exploatare;
    -cateva comentarii despre posibilitati de desfacere;
    -daca aveti un manual destinat acestei afaceri (contra cost), as fi dispus sa-l cumpar;
    Cu toata admiratia pentr disonibilitatea dv. de a raspunde tuturor viitorilor cultivatori de zmeur,mur,coacaz, etc
    Va multumesc!
    Adrian POPESCU

  2. Buna! locuiesc la tara in judetul Cluj si as vrea anul acesta sa incerc sa plantez cativa butasi de zmeur sa vad daca se acomodeaza climatului si tipului de sol. As avea nevoie de aproximativ 20 de plante in prima faza,iar daca plantele merg bine ma gandesc sa imi fac o plantatie. Imi puteti da va rog ceva informatii in legatura cu zmeurul?
    Va multumesc anticipat!

  3. buna ziua, ma intereseaza si pe mine despre cultura de zmeura si coacaze, as dori sa incerc anula cesta pe 2-3 ar sa vad cum merge si apoi sa extindem pe o suprafata mai mare, sa vedem daca gasim piata de desfacere, ati putea sa imi dati informatii referitoare la documentatia necesara si despre plantare. Vad ca sunteti din Oradea, aveti undeva punct de vanzare al butasilor, si eu sunt tot din Oradea. VA multumesc anticipat.

  4. am discutat la telefon am zi facut comanda , ati putea sa imi trimiteti si e-mail cu informatii despre zmeura? Va multumesc

  5. Buna, as vrea sa stiu dk zmeura es altoita ,cati cm are ori cati ani are cand o vindeti…sii de ce zmeura es mai ieftina dk coacazele. …pt ca zmeura este mai gustoasa decat coacaza…hai ms…si o zi buna

    • toate soiurile sunt altoite :)

      pretul difera deoarece pentru producerea coacazei este nevoie de mai multa munca fata de producerea zmeurei :)

  6. buna ziua dn ruben,sunt din jud hd momentan locuiesc in spania momentan si in urma cu cativa ani miam cumparat o casa cu 10ha de pamant langa hunedoara si am itro bucata 3ha si mai am posibilitatea dea mai cumapra inca 2ha tot in acelas loc si as aduna in jur de 5ha s adori sa fac o plantatie de zmeura mati putea ajuta cu mat rasaditor si cu mai multe informati despre soiuri,itretinerea si multe alte lucruri va multumesc..

    • ssalut ovidiu,

      din septembrie putem vorbi despre materialul saditor, va fi cu siguranta :)
      pana atunci iti trimit pe mail cateva informatii care o sa te ajute sa vezi cu alti ochi plantatia de zmeur

      spor la munca :)

  7. as vrea sa intreb ce suprafata trebuie plantata cu zmeura, sa poti face un proiect? asta daca a facut cineva sau stie daca se poate face

    • adi, cateva detalii despre ce a fost pana acuma, dar…nu uita ca din 2014 vor fi alte conditii etc:

      – pentru a putea fi eligibil ptr proiect trebuie sa ai teren declarat la APIA minim un hectar
      – pentru arbusti a fost un anumit punctaj, care s-aschimbat cand …cum

      e bine inainte de toate sa citesti ghidul solicitantului :)

  8. Salut, ma numesc Andrei din Aiud jud. Alba am disponibili 20 ar intr.o zona deluroasa, as dorii sa plantez zmeura si mure.
    Pe suprafata asta cate bucati as putea planta si in ce consta intretinerea lor, cand se pot planta si toate detaliile despre ele.

  9. buna ziua, ma numesc Toni din judetul Constanta si as dori sa stiu daca terenul din dobrogea este prielnic pentru culturi de coacaz, zmeur si mur.As dori mai multe informatii.Va multumesc anticipat.

  10. salut sunt din ilfov si vreau sa ancerc …cu zmeura a-mi poti da o adresa de unde pot cumpara rasad bun si ieftin pentru 2000m si mai multe detali pt o productie buna?multumesc…

  11. Buna ziua ,
    As dori va rog frumos sa imi spuneti daca murul este altoit , la ce pret , pt 3 mii de metri patrati in zona de deal cam de ca-ti arbusti este necesar si daca oferiti si consultanta .
    Va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra .

  12. salut..ma numesc constantin sunt din Republica Moldova Chisinau …voi transportati butuci an chisinau mie ami trebuie cateva sute de butuci vreau sa plantezi un teren mare …astept un raspuns cat o sa ma coaste cu transportare an chisinau…

    • constantine se poate doar prin curierat rapid

      • salut..ma numesc constantin din Republica Moldova Chisinau..eu am nevoie de cate 3 feluri de sorturi cate 500 de butuci de sort ..1 zmeura mascata,2 coacaza neagra si alba ..toate acestea trei sorturi aduse an Republica Moldova Chisinau cat o sa ma coaste ..ca eu vreau sa plantezi an primavara aceasta astept raspuns te rog frumos…

        • Constantin
          nu stiu care sunt conditiile de vama in cazul tau….iar ptr a calcula transportul am nevoie sa imi comunici prin ce firma doresti a se efectua livrarea

  13. salut..sunt eu Constantin din chisinau ami scri an ce oras si localitatea numere de contact pe acest mail ..www.md.str.galesti@mail.ru …si eu o sa te contactezi si o sa ne antalegem cum facem unde se poate de antalnit si ma multe detali ok..ati multumesc frumos astept emailu tau …

  14. va salut! ma intereseaza ce soiuri de mure aveti, pretul lor, modalitati de livrare si plata. mentionez ca sunt din pascani, jud iasi, totodata voiam sa aflu si parerea dv despre ce soiuri de mur s-ar preta mai bine in zona aceasta a moldovei, referindu-ma la clima(iernile sunt mai geroase precum stiti),etc! va multumesc. catalin 0736751944

  15. Buna sunt din Oradea ma intereseaza din cea mai buna soi de zmeura 30 bc as incerca pt baietelu meu de 13 luni

  16. Buna ziua! as dori un material prezentativ sau orice alte informatii imi puteti oferi pentru o plantatiue de coacaze si butasi. Multumesc!

  17. buna ziua. spuneti-mi va rog, astazi 10.04.2014 si zilele urmatoare, ar fi tarziu pt plantat zmeur si mur ?..sunt din Vrancea, terenul zic eu ca este ok. imi puteti da si ceva material documentar, pt ca sunt la inceput, deocamdata. multumesc anticipat.

  18. Cristian Mihalache

    va salut domnule.ma numesc Cristi sunt din Suceava si asi dori in toamna asta sa infiintez doua hectare ,unul cu mure si altul cu zmeura.rugamintea mea este sa ma indrumati putin,nr. plante,pret si cand ar trebui facuta rezervarea pentru butasi.va multumesc

  19. buna ziua mar interesa mai multe detalii pt.plantatul murelor si al coacazelor imi puteti oferi ceva detalii?
    sau sami trimiteti un email.

  20. buna. spune te rog pentru un hectar cate butasi imi trebuie de mur?? si din al citlea an dau roada… am in cu parintii sa comandam la toamna butasi pentru humate de hectar. terenul cum trebuie prelucrat..una alta. am citit multe pe internet. da una e sa citesti..alta e sa intrebi cineva care isi stie meseria bine in acest domeniu. iti multumesc.

  21. as dori butasi de muri soiul care se inmultesc ca zmeura

  22. buna ziua as vrea sa infiintez o cultura de coacaz negru cca jumatate de hectar,problema e ca locuiesc in colina la 14 km de mare si sint in strainatate…..intrebare expediati si in strainatate?…….pozitia geografica este apta pentru o astfel de cultura?…..preturile pt 2014 care sint?

  23. Ar avea randament ridicat murul plantat pe un teren lutos, in panta?

Lasă un răspuns

